02 juni, 2008

EEEEEK Examens! (2/5)

Jaja, we hebben middenjaars-examens! Al het stof dat we hebben geleerd in het afgelopen jaar. Vandaag had ik twee examens, van Wiskunde en Science (biologie,natuurkunde,scheikunde in 1). Het was nogal wat, want aan het resultaat van me Wiskunde kijken ze of ik naar de advanced Wiskunde of de normale Wiskunde moet gaan. Daar zaten we dan, een examen over 4 hoofdstukken met een "cheat"-sheet (geoorloofd) met dubbele zijdes. We hadden ongeveer anderhalf uur en eigenlijks ging het heel erg goed! Ik was ongeveer naar een uur klaar en zat me te vervelen.
Toen science.. dat ging zegmaar, weet ik eigenlijks niet. Het was ingewikkeld en heb geen flauw idee hoe het is gegaan! Morgen heb ik geschiedenis over 4 hoofdstukken!!!! En donderdag heb ik Engels, en dat zal wel goed gaan :). Verder heb ik nog Psychology op vrijdag, maar daar maak ik me nogal zorgen over, want we deden een oefenexamen en uh, ik had 45/100 dat betekent dat ik gezakt was met 5 marks!! Dusja, ik weet niet zo goed hoe dat zal gaan..
Verder hebben we een lang weekend deze week, omdat het de Koningins verjaardag is ofzo. Over twee weken gaan we naar Delhuntie, want Shannon had een gratis weekend gewonnen toen ze op kamp was met school daar. Dus dan hebben we lekker een relaxed weekend! Over 3 weken hebben mijn klasgenoten work-experience, dat betekent dat ik in me eentje op school zit x_x. En naar die week hebben we VAKANTIE! YEAY.
Ik ben best jaloers dat wij maar 2 weken vakantie hebben en jullie 8 ofzo, maar ik gun het jullie wel! Jullie hebben allemaal zo hard gewerkt enzo :).
Nouja, ik ga weer, studeren enzo :p
Ik hoop snel weer te bloggen! (of foto's ofzo)
xox, HAVE FUN! en TAKE CARE!

Geen opmerkingen: